postari si comentarii

Nu pot sa mai vad pozele pe Facebook, ce sa fac?



Utilizatorii au observat ca pozele de pe Facebook nu mai sunt vizibile. Toti au apelat la forumuri si la pagina de comunitate a Facebook pentru solutii. Cea mai simpla metoda pentru a regla aceasta problema este: accesati Setarile Contului --> Securitate --> debifati Navigheaza pe Facebook printr-o conexiune securizata (HTTPS) atunci cand e posibil. HTTPS este o varianta mult mai buna a securitatii fata de HTTP, ceea ce inseamna ca numerele de telefon, parolele si alte informatii importante de pe contul tau de Facebook sunt mai bine protejate.

{ 56 comentarii... Scrie in caseta de comentarii }

Anonim spunea...

Am facut asta,si nu merge..

Anonim spunea...

Si eu am incercat si din fericire a mers. Merci ^^.

Anonim spunea...

Multumesc mult,s a remediat imediat:)

Anonim spunea...

Mersi frumos. Am rezolvat ! :D

Anonim spunea...

ms a mers...

Anonim spunea...

Merci frumos, a mers :)

Anonim spunea...

A mers :*

Anonim spunea...

Merge!!:)multumim

Anonim spunea...

Chiar merge !. Multumesc anticipat !!! :).

Anonim spunea...

nu-mi pot vedeea pozele sau pe altii ce sa fac?

Anonim spunea...

A mers imediat. Multumesc !

Anonim spunea...

A mers.

Anonim spunea...

mersi mult mult de tot ca deja imi venea sa sparg calculatorul de nervi

Anonim spunea...

merge..!!

Anonim spunea...

bv super tare multumesc mam chinuit de imi iesise ochii din cap :)) :)) :* :*

Anonim spunea...

multumesc multumesc!!!! imi merge :D

Anonim spunea...

nu-mi merge...era pus optiunea dezactivata.Tot nu pot sa vad pozele!

Anonim spunea...

am aceeasi problema nu pot sa vad pozele imi arata to opt dezactivat dar tot nu pot vedea:(( ajutati-ma careva:(

Anonim spunea...

activeaza daca o ai dezactivata ,la mine cel putin a mers ..bifandu-l si il aveam debifat

Anonim spunea...

multumesc
di fericire a mers

Anonim spunea...

faiiiin a mers:bd

Anonim spunea...

va multumesc chiar a mers

Anonim spunea...

la mine nu merge

Anonim spunea...

A mers la mine , multumesc mult !!

Anonim spunea...

Buna ziua! Ma puteti ajuta si pe mine cu ceva? La facebook am dat o stergere temporara . Cand deschid contul nu imi pot vedea pozele de profil dar prietenii mei pot sa le vada ..deci pozele imi apar ca fiind existente dar imi zice sa pun poze

Anonim spunea...

Functioneaza! ce simplu si eficient a fost!thx

Anonim spunea...

mersi merge acum

Anonim spunea...

nu reusesc sa vad pozele depe facebook

Anonim spunea...

multumes mult !!!

constantin nica spunea...

de ce nu vad ce postez in timp ce prieteni mei vad ce postez , mentionez ca nici nu vad ce imi posteaza prieteni pe pagina mea

Anonim spunea...

Cun aflu cine m-a blocat pe facebook???

george ionita spunea...

Nu vad pozele pe facebook pe android...ce fac?...plz...

george ionita spunea...

Nu vad pozele pe facebook pe android...ce fac?...plz...

Andy the Extrem guy spunea...

Salut!
Am si eu o problema legata de aceasta retea.
De doua zile nu-mi mai apare pe "wall" postarile (imi arata de parca n-am postat nimic niciodata).
Exista o setare pe undeva care-mi scapa sau este ceva temporar??
Ideea este ca nu pot vedea de postez, decat daca-mi comenteaza un prieten si intru pe comentariul lui.
Prietenii mei vad toate postarile, dar eu sunt restrictionat.
Multumesc anticipat !!

Andy the Extrem guy spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de autor.
Anonim spunea...

merge....mersi mult !! ;)

Anonim spunea...

Spunetim si mie cum pot vedea cine imi sterge fotografiile de pe profil meu de facebook. Va multumesc.

Madalina Oproiu spunea...

buna ma puteti ajuta va rog prin ami spune si mie ptr ca am o mare problema cand intru pe contul meu de facebook nu imi mai apae absolut nici o postara a prietenilor desi am peste o mie de prieteni si nici o postare de la pagini , nimic doar alb ,,, imi apare doar lista din dreapta cu prieteni online daca dau pe profilul meu sau la jocuri e normal si merge . vaaa rog din suflet sa ma ajutati

Anonim spunea...

BUNA MA PUTETI AJUTA VA ROG, PRIN AM EXPLICA CE SA FAC SI CUM SA FAC NU IMI VAD POZELE DE LA PROFIL, SI NICI POZELE PRIETIENILOR MEI DIN LISTA SI NICI POSTARILE. NU VAD NIMIC. CE SA FAC?

Anonim spunea...

BUNA ZIUA. MA PUTETI AJUTA SI PE MINE VA ROG AM O PROBLEMA LA PAGINA DE FACEBOOK. NU POT SAMI VAD POZELE DE PROFIL POZELE PRIETIENILOR DIN LISTA MEA, SI NICI POSTARILE. CE POT SA FAC? VA ROG AJUTATIMA

Anonim spunea...

VA ROG SA MA AJUTATI SI PE MINE. AM O PROBLEMA LA PAGINA DE FACEBOOK NU POT SAMI VAD POZELE DE PROFIL SI NICI POZELE PRIETIENILOR MEI DIN LISTA. CE SA FAC?

Anonim spunea...

BUNA. AM SI EU O PROBLEMA LA PAGINA DE FACEBOOC, NU POT SAMI VAD POZELE DE PROFIL SI NICI POZELE PRIETIENILOR MEI DIN LISTA. CE FAC?

Anonim spunea...

BUNA. AM SI EU O PROBLEMA NU IMI POT VEDEA POZELE DE PRIFIL SI NICI A PRIETIENILOR MEI DIN LISTA. CE POT FACE?

Anonim spunea...

am facut si nu-mi merge. :/ Cine ma poate ajuta ,va rog! :(

Anonim spunea...

am facut dar nu-mi merge . Cine ma ajuta ,va rog ! :(

Anonim spunea...

nu merge

Anonim spunea...

nici eu nu imi pot vedea pozele pe facebook

Anonim spunea...

Nu ma lasa sa o debifez.:((

Anonim spunea...

am debifat dar nu merge ce sa fac ? :(

Anonim spunea...

am apasat pe niste butoane si imi arata pagina noutatile de pe facebook la amrime foarte mika nu mai vad ce scrie ce fac pe ce apas???

Anonim spunea...

am apasat pe niste butoane si cand intru pe pagina de fbook imi arata noutatile la marime ff mica..ce fac?

Băilă Elena Daniela spunea...

Nu merge. De ce?

Anonim spunea...

aceasi problema o am si eu nu pot sa vad pozele mele sau a prietenilor mei dccccc ????? :(

ion militaru spunea...

numi merg,incontinuare numi pot vedea pozele dar mai am inca o problema nu pot deselecta de la setari de securitate din contul fb ,acolo e editare dar la mine nu maiapare editare nu apare o optiune sau ceva dar mi sentampla acest lucru numai din browserul google cronium de pe ubuntu linux 12 04,ce sa mai fac va multumesc

ion militaru spunea...

e bun blogul dar sa fie si raspunsuri la intrebari pe masura

Anonim spunea...

Eu nu gasesc unde trebuie sa debifez...

Spune-ti parerea!

 
Yahoo Messenger
Send Me IM!
Google Plus
Add Me To Your Circle!
Twitter
Follow Me!
Facebook
Add My Facebook
Original Template By Phidas - UltraBun™ © 2013